Saturday, July 14, 2012

Rutin Harian Hidup Adeela.






Yeahh , bangun dari tido dengan menggeliat sambil rambut dah terburai dari ikatan dan tersenyumm , indahnya tidurr. Selamat Pagi ! Finally tengok jam , pukul 1245 tengahari. OMG! muahaha. Housemate aku yang lain dah bangun, peh anak dare ape ni weyh. Tak boleh kawen aku ni. Ni kalau mak aku ade sure sure ade yang melayang kat aku. wakaka. Anak dare zama ipad ni memg macam ni. Hehe. Act , takde lah aku selalu macam ni. Time cuti 2 hari je kot. 5 hari ade klas. Rutin Harian waktu tak cuti macam nilah akuu :




3 pagi : Terjage sendirinya then g tandas tegok air mineral then tido balik.padahal waktu mcmni buat tahajud.

6.30 pagi : weyhhh , subuh subuh dengan kusyukk. pasru tido lagi. muahaha. Hantu Tidur aku ni.

7.45 pagi : tengok jam kat fon. Ehh awal lagi. kelas kol 9. wahaha. rosak rosak budak ni.

8.10 pagi : tengok jam seperti biasa dan bangun sambil mencapai towel dan Mandi ! Segar !

8.40 pagi : wajib pergi kafe , nak beli kueh bege malaysiaa. Sedappnyee. 

9.00 pg - 500 ptg : Kelas Rehat Kelas ! Macan Office Hour dahh!

6.00 ptg : Aku membangangkan diriku bersama teman teman sebilik. Gosip Kak Jah .
7.00 mlm : Aku menyegarkan diri dan solat serta mengaji (if rajin , selalu pemalas) :) Soleh gituu cehceh.

8.00 mlm : Sapedek laa ( makann) muahaha. Blurrrrp! Solat Isyak pulakk.

9.00 mlm : ngadap fb / tweet / blog . Selakselak buku japp.
10 mlm : Dah pening kebosanan sebab tak tahu buat apa apa. Nak study takde mudd je memanjang.

12 tgahmlm : last last ini lah jawabnyee , Krohh Krohh Krohhh. Dengko weyh. wakakaka. 



Extreme kan kehidupan aku , aku sorg je yang sanggup hidup macam ni hari hari. Tapi takde la aku selalu membuang masa. Sejak kebelakangan ni , banyak sgt keje yg kene buatt. Hadoi. Botak kepala weyhh. Tapi apakan daya , aku hanya seorang NUR ADEELA. muahahaha.




No comments: