Saturday, July 14, 2012

Seoul Garden.


Heyyo , cekidauu . Apa kabar semua? Selamat Petang , sayup sayup kedengaran azan di saat ni. Asar dah masuk :) 

Haa , nak kongsi cerita ni , korang penah tak dengar cerita pasal Seoul Garden ?  Mesti ade yang cakap , ehh kat Korea ke ? Ish , banyak benau lee duet aku nak ke sana semate mate nak melantak. Idak le teman. Muahaha. Act , Seoul Garden ni adelah 1 tapak restoran yang menyajikan makanan ala ala Korea Winter Sonata gitu. Die ada macam macam jenis seafood , ayam diperap dgn macammacam perisa serta rasenya masyuk banget ! Korang akan rambang mata la nak makan yang mana satu. So aku sarankan korang amik semua jenis makanan dengan kuantiti yang sedikit. Price die bagi aku okie la. tak mahal , tak murah. Memang berbaloi baloi macam iklan celcom. Haa gitu , Seoul Garden ni sebenarnya kawan aku yang sarankan kan kat aku , yelaa . Minah K-POP la katekann , kengkonon mate nak sepet. Padahal genetik aku takde yang sepet. Wakaka.  Makanan die memg thumbs up laa , die maka macam ala ala steam bot dan bakar. Best ! Aku paling suka sotong die , bile masuk mulut rase cair woo , aroma die rasenyee , adoi inter berrr. Huahuahau. Better korang pegi okiee. Bile bayar sekali , korang boleh makan dan refill banyak banyak kali. Tapi aku sarankan amik air mineral la kalau minum , baru puass. 




OKIE , ni korang boleh amik ape je korang suke banyak banyak kali.


Ni Seoul Garden Melaka berada dalam Mahkota Parade.


Macam macam ade , rambang mate saya -..-


Amar dah ehemnya , Fatin :) Kawan saya.


Si Pelahap Hanis dan Si Rambang Mata Sayaa --'


Ni baru first step yang kami ambil. Muahaha. 

Ni saja lahh aku dapat kongsi kan kepada kalian semua , gambar banyak kat iphone Amar . Tak bluetooth lagi. Haa , lagi satu aku sarankan nak pergi Seoul Garden ni perut kena lapar sgt sgt. Baru syokk. Mulekan dengan Bismillah dan Aummmmmmmm ! Selamat Menjamu Selera dan Meoggie Anjeon ! Kur kur kur.


1 comment:

Unknown said...

hehe,nasib baik ad aku kt dalam blog ko..haha