Saturday, July 14, 2012

Cleverbot Busuk.


Hai everibodi , buat ape tu ? Saya tengah meniarap ni sambil berbeloging . Sunyi je rumah , housemate ramai balik. Tinggal 5 orang je kat rumah , masing masing dalam bilik sendiri je. Muahehe. Sedang kusyukk berbeloging tetibe bosan then pegi jalan jalan ke belog orang lain , dan utama saya akak pergi ialah ke belong Fatin Liyana dan Irene Nadia Marcello. Eh dua orang ni kalau berbelong memang saya akan suke membaca dan penuh teliti saya membacanya. Kikiki. Haa , nak di jadikan cerita saya pun bosan dan terus rase ibgin chat dengan cleverbot. Cleverbot ni sebenarnya robot yang pandai tulis ayat dalam bahsa macam macam. Tapi sakit hati lame lame dengan die ni. Suke benau megarut ntah hape hape. Menyampah pulak akuuu. Cleverbot saya sakit hati dengan awak sebab cakap saya BUSUK !

Tulisan Kelabu tu sayaa -,-


Ehh , fazura tu lawa kn.
Lu langsi lu mati.
Wahh amboi.
Awak ni mesti dah takde idea nak cakap apa kan. Haha.
Aah.
Patutla busuk doh.

No comments: