Wednesday, November 11, 2009

cuti semester suda tiba : )

ya ALLAH ! bosan bosan bosan ! hahah. tu je yg mampu aku katakan ! mule mule mmg la seronok an , yela . lame cuti , ngat bnyk bende la boley buat ! rupenye ! hahah! bosan giler. keje aku pe lg mengadap laptop jela ! hahaha. sampai mak aku soh mintak tlg , baru aku tlg. hahah, kalau x. mcm mcm la aku wat , download tu la, edit ni la, tu la ! hahaha : ) kerinduan terhadap bebelan pensyarah terserlah ! hahah. gurauan sahabat sahabat 1 bilik mule terdengar !haha : ) rindu ! rindu nk gurau ngn dorg , makan jemaah same2 ,tyme ramadhan iftar same same . banyak hidangan ! heehehe :) tgk tv dlm bilik same same sambil golek golek kt atas tilam . berebut bubu ! hahah . hari tu cl kak is , die ckp tyme cuti sem memg cmtu. ramai yg mengeluh nk balik kolej. haha. kt kolej agak best la ! hahah. boley melepk kt kafe ke , keluar pd , serembn , melake ! hahah. sunggo seronok !