Wednesday, November 11, 2009

kawan baru : )

sahabat baru ? heheh. ni la kwan kwan baru aku : ) ni kwan yg paling rapat ngn aku la : ) ape yg membuatkan kami rapat , sbbnye kami sekepale ! haha. bkan kepale bercantum ! tapi perangai dan care kami same ! hehe , aku knal kan sorg sorg : ) dari kiri : yg tunjuk peace tu , name die siti nur ain binti mohd razali , duduk sungai besar : ) treadmark die banyak ! hahah antare nye die la pencatus ayat 'agak' ! hahahah : ) sebelah ain tu , nurshazlin binti ab rahman ,die ni budak sunway ! hahahah. kawan paling sengal ! die ni kelaka ! kelaka sgt la ! hahaha. die ni pelat rrr : ) hahah. suke kwan dgn die : ) sebelah alin , nasuha binti ahmad rethwan : ) paggil suha ! die ni budak ijok,perak. die ni lawa. baek , sumtimes bile baran die sampai ! takot aku weyh ! hahah ,but die member yg seronok giler ! hahah : ) ni la makcikk melatah kt umah kami ! hahah , si ain dan aku pun dah jadi melatah ! gara gara die la ni ! hahah. alin memg suke giler usik die ni ! haha. sebelah suha , raja nur farhanah binti raja shariff : ) die ni budak klang,keturunan di raje selangor ! peh ! die ni lawak kalau tgah gado ngn pkwe die ! hahaha. tension je muke. cm nk kene penyepak ! hahaha. die ni student paling bergaye kt kos kami ! dgn beg make up die la , mcm mcm la ! pggil saje die chot ! sebelah die ? aku la ! ape ape pun , aku mmg suke syg cinta la kwan dgn dorg . seronok ,lagi lagi kami sebaye kn : )