Tuesday, November 10, 2009

mahasiswi : )

mahasiswi ? dah jadi dah . aku belaja dekat Kolej Universiti Teknologi Islam (UNITI) . suda abes sem 1 , nak masuk sem 2 tahun hadapan . 8 januari 2010 : ) aku student diploma pengajian islam : ) hehe . fes aku bgtaw kwan kwan aku , dorg gelakkan aku. ee , dorg ckp boley ke aku ? x baek taw ! hahah . fes fes msuk kuliah , ouh my god ! fully arabic ? gile ape ? aku da la tade basic arab lgsung ! ngadu kt mak . mak : along cube dulu ye , kalau org laen boleh . kenape along x boleh ? aku : baek mak (dalam keadaan sedu sedan! ) sedeh ! fully arab ! oh god ! : ( ade 7 subjek ! semua arab . alquran , hadis , ulum quran , fiqh ibadah , hadharah islamiah , aqidah ,bahasa arab . mule mule sgt mengeluh ! menagis ade lah perkare kedua ! aku : akak , payahnye arab . cmne ad nk skor subjek ? (menangis ! mengadu kt senior ) senior : ad kene rajin rujuk pensyarah ,tgk kamus . akak dulu pun tade basic . ad mst boleh ! . akak tu name kak liza , sem 5 . sekarg ni dah abes sem 1 , perubahan aku ? banyak ! aku da habes hafaz juzuk amma ! great ! aku pun x sgke sgt ! aku boleh bace arab tak de baris ! hehe . memg improve giler r ! tapi aku still kurg dalam buat ayat bhase arab : ( tape la ! aku akn cube sdaye upaye ! : ) wish me luck friend !