Friday, November 13, 2009

nur e'zzati mohd kamar : )

ni tyme dalam kuliah : )

tyme solat terawih : )



kami sememangnye ceria : )
kami di tangga bilik kuliah : )

nur adeela & nur e'zzati : )
nur e’zzati mohd kamar : ) weyh minah ! miss u la makcikk ! haha : ) I noe die x kan bukak blog ni sbb die bz kot : ( huhu . but nape story bout her ? ouh ni la friend aku paling .. ouh damn ! gile sumpa syg die ni .rumah aku atas tingkat 3 , rumah die bawah aku je ! haha . tingkat 2 . lepas isyak mesti turun rumah die : ) ouh ! hahah. kdg kdg x sedar sampai 2 pagi kt rumah die. haha. gile an ? kt rumah org sampai pagi , ala normal la tu . mcm mcm beb kteorg buat , hhaha . mkan la , borak pasal mase depan la , tgk vdeo klip lagu lagu korea , jepung! Bile naik rumah sendiri member tny kau buat ape kt uma eteh ( she ) ? study ke ? lame betol , sampai pagi . aku : lepak je. Haha . always miss dat tyme . ieze (she,I cll her ) aku miss kau doe uriyatun ! uriyatun ( arab ) in malay = BOGEL ! hahah. tu la yg word yg always aku gune foe ejek die . she cl me jabal mambuzuk ( arab ) in malay = paria bukit ! hahah . mentang mentang la belajar arab an , so kami manfaat kan la ! hahaha . she always tell me la , aku ni perangai lyke old friend die. Haha . bui I noe ze , Im cute than her ryte ? hahah . so bongkak la u dee . hahaha pranga die ni tade 1 pun yg aku x suke . semua suke , she always give me support la if aku payah nk hafal . she always help me in study , lagi lagi arab ! memg aku bagi die word , die wt kan ayat . argh ! miss nak kongsi makanan sesame la ze.we all kalau nk pegi kolej bincang sok pakai baju ape , hahah. ade 1 day tu an , kami pakai jubah itam tudung kelabu ! hahah. same : ) kwan kawan cakap kembo ! I lyke it la ze . bile nak hangout ye ? 1 day okie .but not now la. Hehe : ) ieze , aku miss kau ieze : )